Wykreślenie z ewidencji szkół niepublicznych
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
Wniosek:
Postępowanie wszczęte z urzędu
Opłaty:
Opłata skarbowa: - brak opłat
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział: - Edukacji, Kultury i Sportu
Osoba odpowiedzialna: - Danuta Prondzińska
Nr pokoju – 215
Nr telefonu – (59) 822 8003, fax. (59) 822 8001
E-mail – edukacja@powiatbytowski.pl
Godziny przyjmowania:
poniedziałek: 8.00-16.00
wtorek – piątek: 7.00-15.00
Jednostka odpowiedzialna:
Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów
Termin odpowiedzi:
Termin załatwienia sprawy do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Zakończenie sprawy:
Wydanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorzadowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Bytowskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
Wpis do ewidencji podlega wykreśleniu w przypadkach:
1. Niepodjęcia działalności przez szkołę lub placówkę w terminie wskazanym w zgłoszeniu do ewidencji.
2. Stwierdzenie, w trybie nadzoru pedagogicznego, że działalność szkoły lub placówki jest sprzeczna z przepisami ustawy lub statutem
3. Zaprzestanie działalności przez szkołę lub placówkę przez okres dłuższy niż trzy miesiące.
4. Prawomocnego orzeczenia sądu zakazującego osobie fizycznej prowadzącej szkołę lub placówkę, prowadzenia działalności oświatowej.
5. dokonanie wpisu z naruszeniem prawa.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mirosław Jażdżewski | 10-02-2011 12:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dariusz Glazik | 10-02-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Mirosław Jażdżewski | 13-06-2012 10:47 |