Podstawowe zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Do podstawowego zakresu POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW należy w szczególności:
1) zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej,
2) inicjowanie zmian prawa miejscowego w zakresie ochrony konsumentów,
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
4) współdziałanie z delegaturą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
5) prowadzenie edukacji konsumenckiej na terenie powiatu.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mirosław Jażdżewski | 30-12-2010 07:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dariusz Glazik | 30-12-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Mirosław Jażdżewski | 30-12-2010 07:43 |